tisdag 13 oktober 2009

Glad!

Är så glad, va på xtravaganza igår på träff med andra viktvänner. Vi ska följas åt i 1 års tid. Känns roligt!

I alla fall så vägde både jag och Emil oss...:)

Jag hade gått ner på 11 dagar 5,2 kg och minskat 2,5 cm i midjan. Emil hade gått ner 8 kg och tror det eller ej minskat hela 7cm i midjan.
Men jag måste erkänna att jag tycker det är lite orättvist att Emil har gått ner så mycket mer än mig. Vet att det är så men ändå! Lite surt känns det allt, vi har ju kämpat lika hårt bägge.

Idag har jag varit och tränat på xtravaganza, det är en underbar träningslokal enligt mig. Det blev ett styrketräningspass och avslutade med en kvart i massagessängen. Skönt!

8 kommentarer:

  1. Gud vad kul att du börjat blogga Anna! Hoppas det är ok att man följer era äventyr=) Det låter ju otroligt spännande! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill följa med =)
    Hoppas allt är bra. Kram

    SvaraRadera
  3. Alltså, det låter ju helt fantastiskt! Man kan riktigt höra hur motiverade ni är - Heja heja vad duktiga ni är! Välkommen in i bloggvärlden!!!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad duktiga ni är både du och Emil! Jag är så imponerad av er!! Hejar på er.

    Stor kram från Mia

    SvaraRadera
  5. Förresten kan du ju skippa dagens inlägg på min blogg för den handlar om mat...
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Va kul!! Ni är ju superdktiga, är verkligen imponerad! :) Massa kramar

    SvaraRadera
  7. Kör på Anna.

    Ser fram emot att höra om era framsteg.

    Vi ses på onsdag

    Anders

    SvaraRadera
  8. Tack alla det värmer så!

    Johanna: jag skippade din blogg den dagen:)

    Kram på er

    SvaraRadera