torsdag 29 oktober 2009

Sjuk

Då har man drabbats som i stort sett alla andra man känner av en riktig dunder förkylning=(

Har i alla fall legat med laptopen i sängen och surfat runt lite och hittat en bok jag bara måste köpa mig när jag blir frisk. Den heter Vinterns söta och är skriven av systrarna Eisenman. Deras recept böcker är helt ljuvliga. Kan varmt rekommendera dem.
Vet att jag inte ska äta massa sånt där gott gott men jag älskar att bakar och pyssla i köket, speciellt vid jultid så jag få väl göra det till andra i stället och bara smaka lite.
Hade tänkt att ge mig på att göra glögg i år, är det någon av er som läser min blogg som har gjort det och har något recept de kan dela med sig av?

2 kommentarer:

  1. Nä glögg har jag aldrig testa att göra, men jag kan dricka upp den ;)

    SvaraRadera
  2. Tänkte faktiskt att du skulle få en flaska =)

    SvaraRadera