måndag 26 oktober 2009

Måndag igen...

Jaha då var det måndag igen och helgen har bara rusat iväg som vanligt när man är ledig.

I fredags så blev det filmtajm uppe hos Pella och Kette, två Falk filmer på raken.
Jag fick en underbart fin pläd av min goa vän Pella. Tack söta du!
Lördags låg jag mest hela dagen kände mig allmänt dålig och problem med luftrören men vaknade i söndags morse och kände mig som vanligt igen, konstigt.
I söndags morse var Emil och jag ute på arenan och kollade på när vår söta lilla Abbe var på skridsko-skola. Så söt och duktig han är!

Idag har vi varit och vägt oss. Jag höll på att tappa hakan när jag ställde mig på vågen ute på xtravaganza och såg att jag har gått ner över tre kg så det innebär att jag har gått ner 10 kg nu!!! Emil har gått ner 16 kg.
Känner oss så nöjda och man kan knappt tro det är sant.

nu blir det en härlig kvällspromenad och sen den sista Falk filmen.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Hej Anna, va kul att hitta att du har en blogg, jag kommer att följa den :-) Grattis till de fantastiska viktminskningarna. Ni är verkligen duktiga.
    Vet hur tufft det är. Jag kämpar med mina sista kilon nu och hoppas vara klar till nyår...
    Jag tittar in snart igen. Kram kram och hälsa Emil.

    SvaraRadera
  2. Fasen vad häftigt! Grattis (eller vad man säger...)

    SvaraRadera
  3. Men det är ju inte klokt!!! Ett jättegrattis (eller vad man nu säger Jojo=))

    SvaraRadera
  4. Tack =)
    Cornelia: Emil hälsar tillbaks

    SvaraRadera