lördag 17 oktober 2009

Två veckor

Idag har det gått 14 dagar sen man åt någon fast föda överhuvudtaget, trodde inte att det skulle vara så lätt som det faktiskt är. Mår riktigt bra!
Självklart så saknar man mat ibland (speciellt att tugga på något) men det gäller att fokusera på annat har jag fått lära mig.
Det ända jag verkligen saknar jätte mycket så är det honung i teet.

Vatten är ju bra för kroppen vet ju alla men det är lite jobbigt att få i sig ca 5 liter om dagen kan jag lova.
Så ens dagliga sysselsättning är att fortfarande att dricka vatten och springa på toa! :)

På måndag är det dags för nytt veckomöte på xtravaganza, ska bli så himla kul att se och höra hur det har gått för de andra i ens grupp.
Längtar att få ställa mig på vågen och få svart på vitt hur mycket man har gått ner, känner att det är en del men men man ska inte vara så säker.

Hörs på måndag

2 kommentarer: